استقلال اهواز که پس از پنج مجددا وارد لیگ برتر کشور خواهد شد، پس از نهایی شدن خرید امتیاز فولاد نوین، به صورت جدی با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم وارد مذاکره شده است. این باشگاه هنوز برای سرمربیگری تیم با گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده است اما حضور محمود یاوری به عنوان مدیر فنی تیم تا حدود زیادی قطعی شده است که البته با وی نیز هنوز قرارداد رسمی بسته نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان در حالی که در رسانه‌ها از مجتبی تقوی به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال اهواز یاد می​شد اما این باشگاه با این مربی به توافق نرسید؛ با این حال هنوز هم حضور این مربی در راس کادر فنی آبی‌های اهواز منتفی نشده است.

این باشگاه همچنین با بهروز مكوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به صورت تلفنی مذاكراتی انجام داده است اما این مربی جوان به دلیل یكسری مشكلات، تمایل چندانی به نشستن روی نیمکت استقلال اهواز نشان نداده است.سیدكوروش موسوی سرمربی موفق فصل گذشته فولاد نوین خوزستان و همچنین داوود مهابادی كه سابقه هدایت استقلال اهواز را دارد، از دیگر گزینه‌های هدایت استقلال اهواز هستند.

#

اشتراک این خبر در :