خوزستان را قاب بگیر

مراسم اختتامیه جشنواره عکاسی «خوزستان را قاب بگیر» همزمان با روز جهانی عکس برگزار می‌شود.

جشنواره عکاسی « خوزستان را قاب بگیر » که با هدف به تصویر کشیدن عناصر شهری زیباساز و زیبایی‌افزای و همچنین عوامل موثر در تخریب محیط زیست شهری و روستایی، همزمان با روز جهانی محیط زیست آغاز به کار کرده بود، در روز جهانی عکاسي به کار خود پایان می‌دهد.

«شيما رشیدی» دبیر اجرایی این جشنواره گفت: این جشنواره با دعوت عمومی از جامعه عکاسان، دوستداران طبیعت، حامیان محیط زیست، علاقه‌مندان به عکاسی، کارکنان ادارات دولتی و همچنین افراد شاغل در بخش‌های کشاورزی با هدف برقراری ارتباط اقشار مختلف جامعه به عناصر زیباساز محیطی و همچنین درک عمیق‌تر نازیبایی‌های محیط‌های شهری و روستایی، شناخت تنوع فرهنگی، تنوع زیستی و کنکاش و شناسایی عوامل دخیل در تخریب محیط زیست برگزار شد. رشیدی افزود: کلیه آثار توسط داوران معتبر از جنبه‌های علمی و هنری مورد داوری قرار گرفت و در پایان ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره در ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست استان خوزستان برگزار می‌شود. در حاشیه این مراسم، اساتید دانشگاه و مدرسان عکاسی در زمینه‌های مرتبط با جشنواره سخنرانی خواهند کرد. آثار برتر این جشنواره نیز در وبگاه روز جهانی عکس به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع : همشهری

#

اشتراک این خبر در :