جوابیه یک شهروند اهوازی به مقاله دکتر محمد سلطانی فر

با موضوع فلافل فروشی های منطقه لشکرآباد .

اولا باید از جناب آقای دکتر محمد سلطانی فر  تشکر کرد که در عرض یک تعطیلات نوروزی یک منطقه را کاملا آنالیز کرده و آنرا الگویی برای دیگر مناطق گردشگری در کشور قرار داده است.
اینجانب با صحبتهای ایشان مبنی بر مشتری مدار بودن در امر گردشگری کاملا موافقم ولیکن با دیدگاه ایشان در رابطه با  منطقه لشکرآباد بدون در نظر گرفتن پیشینه تاریخی آن کاملا مخالف میباشم .
آقای دکتر درب خروجی دانشگاه تهران رو به بزرگترین کتاب فروشیهای کشور باز می شود , درب خروجی دانشگاه اصفهان در زیباترین بازار اصفهان و بازهم بهترین کتابفروشیهای شهر باز می شود آیا از خود نپرسیده اید چرا درب قدیمی ترین دانشگاه کشور در اهواز (دانشگاه چمران ) به فلافل فروشی باز میشود و به گفته خودتان قبل از آن به خلاف کار ترین منطقه استان باز میشود ؟ چرا این سوال را از این دیدگاه از خود نپرسیده اید.
و چرا از این دیدگاه به دانشجویان و پژوهش گران کشور توصیه پژوهش نکرده اید ؟
و مورد دوم اطلاعات غلطی ست که شما در زمینه پیشینه منطقه لشکرآباد کسب نموده اید .
آقای دکتر اشاره من به پیشینه صدسال قبل نیست که نیاز به مطالعات گسترده داشته باشد من فقط به پیشینه بیست سال قبل اشاره میکنم .
منطقه خلاف کار خیز لشکرآباد (طبق گفته شما ) محل پرورش استعدادهای نابی در این استان مانند شیخ عباس کعبی (عضو جامعه مدرسین و نماینده خبرگان رهبری در استان ) و دکتر جویجری(نماینده هفت سال مجلس شورای اسلامی ) دکتر سعدونی (متخصص ارتوپد ) , دکتر سواری  , و صدها فرد اکادمیک , ادبی و غیره  بوده است  که به دلیل کوتاه بودن متن از آوردن نام تک تک آنها معذورم ولی از تمامی آنها تشکر میکنم که در پیشرفت این استان سهم بسزایی داشته اند .
ولی در حال حاضر چه ؟
این راستای فلافل فروشی در سالهای ۸۸ تا ۹۳ چند قبولی پزشکی.,مهندسی و …. در دانشگاههای برتر کشور داشته؟؟

اشتراک این خبر در :