بيانيه شوراى مشترک فعالان عرب استان خوزستان در زمینهٔ انتخابات ۷ اسفند مجلس شوراى اسلامى و خبرگان رهبرى

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبرى و دهمین دوره مجلس شوراى اسلامى كه با مشارکت گسترده مردمى، طیف‌ها، اقوام و احزاب مختلف همراه بود مصداق ديگرى از اهتمام ملت به مقوله تعیین‌کننده انتخابات و حضور مستقيم مردم در فرایند تغيير و بهبود امور استان و كشور را به ثبت رساند.

 بی‌شک يكى از راهکارهای تحسين امور استان و کشور، انتخاب با دقت و هوشمندانه نامزدهاى شايسته جهت تصدى مسؤوليت مهمى مانند نمایندگی مردم در مراكز قانون‌گذاری است. در استان خوزستان نيز با توجه به حجم بالاى عقب‌ماندگی و مشکلاتی كه در حوزه‌های اقتصادى، عمرانى، زیست‌محیطی، آموزشى و توزیع نامتوازن فرصت‌ها درزمینه های مختلف وجود دارد؛ انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراى اسلامى داراى اهميتى دوچندان است كه خوشبختانه مردم فهيم خوزستان اهتمام شایسته‌ای به اين امر دارند. بر این اساس شوراى مشترک فعالان عرب استان خوزستان، از تمامی آحاد مردم خوزستان، اقوام، احزاب، گروه‌ها و نامزدهايى كه با حضور سازنده خود زمينه انتخاباتى پرشور را فراهم كردند، مراتب قدردانى و تشكر خود را اعلام می‌کند. اين شورا ضمن تبريك به منتخبان محترم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبرى و مجلس شوراى اسلامى و آرزوی توفيق برای یکایک این عزیزان، همه‌ی آنان را به پايبندى به شعارها و برنامه‌های انتخاباتى دعوت می‌کند.

همچنين نظر به برگزارى دور دوم انتخابات مجلس شوراى اسلامى در بعضی حوزه‌های انتخابيه، شوراى مشترک فعالان عرب استان خوزستان، از تمامى شهروندان اين حوزه‌های انتخابيه می‌خواهد كه مجدداً با مشاركت گسترده و تعیین‌کننده، گامى مهم در جهت توسعه و عمران كشور و استان و شهر خود بردارند.

                                                     شوراى مشترک فعالان عرب استان خوزستان

اشتراک این خبر در :