نویسنده: مهدی بحرانی‌پور خبرنگار مراسلون – خرمشهر
سرپرست شهرداری خرمشهر از بازدید معاون عمرانی شهرداری کرج و شهردار منطقه یک تهران از وضع موجود خرمشهر و پروژه‌های انجام شده در آن خبر داد.
  «عزیز ساعدی» در گفت‌وگو با خبرنگار مراسلون عنوان کرد: معاون عمرانی شهرداری کرج و هیأت همراه در معیت مدیران ارشد شهرداری خرمشهر از وضع موجود شهر بازدید میدانی داشتند.
وی افزود: این بازدید در ادامه دستاوردهای بیستمین گردهمایی شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها در خرمشهر و آغاز اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری کلانشهر تهران در خرمشهر و متعاقباً  اعلام آمادگی برخی از شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در راستای اجرای پروژه‌های تعریف شده خود در خرمشهر بوده است.
ساعدی گفت: شهرداری کرج نیز ضمن اعلام آمادگی از اجرای پروژه‌هایی از قبیل بهسازی ورودی شهر خرمشهر از سمت پلیس راه اهواز تا بلوار دیزل‌آباد  و میدان راه‌آهن، پیاده‌روگذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار نقدی و بلوار یادمان‌ها با مشارکت شهرداری خرمشهر مشارکت خود را برای عمران و آبادانی خرمشهر اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو عنوان کرد: یزدانی شهردار منطقه یک تهران نیز از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های به اتمام رسیده مسیر بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین پروژه‌های جدید که هم اکنون در حال اجرا هستند در روزهای گذشته بازدید داشتند.
وی به پروژه‌های بازدید شده اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر پارک کوی بهروز، پارک شهرداری و پارک شهید رودباری از پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید یزدانی، شهردار منطقه یک تهران، در خرمشهر قرار گرفتند.
ساعدی اظهار کرد: مقرر شد تاپایان امسال همه پارک‌های سطح شهر خرمشهر بهسازی و به‌روزرسانی شوند. جلسه‌ای نیز با کارشناسان ارشد شهرداری خرمشهر در دفتر شهردار با محوریت تصمیمات اتخاذ شده و اجرای پروژه‌های جدید از جمله اجرای این گونه پروژه‌ها در محلات محروم با توجه به تراکم جمعیت و تکمیل زیرساخت‌های شهر خرمشهر از جمله کفپوش گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر برگزار شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر در پایان گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۴ شاهد تحول  عمرانی، خدماتی و زیباسازی در خرمشهر خواهیم بود و پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و بهسازی ورودی خرمشهر از آبادان نیز در برنامه‌های کاری خواهد بود.

اشتراک این خبر در :