به گزارش خبرگزاری مهر، سید پرویز فتاح گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان قیمت می‌تواند سهم بسزایی در بهبود معیشت مددجویان و اشتغالزایی کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در طول عمر با برکت کمیته امداد فعالیتهای شایسته‌ای برای ارتقاء معیشت و اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است افزود: آموزش، توانمند سازی و ایجاد اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به برنامه ریزی منسجم و خلاقانه‌تری نیاز دارد.

فتاح، با تاکید بر ریشه سنت الهی قرض الحسنه در آیات قرآن و روایات اسلامی اظهار کرد: بی‌تردید نهادی که بتواند به یاری افراد نیازمند بشتابد و آن‌ها را در عبور از شرایط بحران مالی حمایت کند، نهادی تأثیرگذار و راهبردی است.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در زمینه اشتغال زایی و کار آفرینی نقش بسزایی در از بین بردن ناهنجاریهای اجتماعی دارد وبا اتخاذ سیاست‌ها و روش‌های مناسب می تواند یاری رسان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار گفت: توانمند سازی نیازمندان به منظور تامین مایحتاج ضروری زندگی، ارتقای سلامت اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد در قالب ارائه طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه و ارزان قیمت از اهداف این بانک به شمار می آید.

در پایان تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) به مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد و بر اساس این تفاهم نامه مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد با معرفی نامه از این نهاد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال و یک ضامن معتبر می توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه مجدد در سقف های مقرر در صورت تسویه تسهیلات قبلی بلا مانع است.

#

اشتراک این خبر در :